Sunday 8 June 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee secara PERCUMA???


KELEBIHAN APABILA MENJADI AHLI SHAKLEE

Jika anda menjadi ahli shaklee,anda akan mendapat harga yang istimewa apabila anda hendak membeli produk shaklee,(anda boleh sms/whatApp saya di 012-2042462 / 011-14341868 untuk mengetahui harga-harga produk Shaklee). Setiap pembelian, anda akan mendapat points yang boleh ditukar dengan cash setiap bulan.

Dengan menjadi ahli di bawah Shakleynda2u( http://shakleynda2u.blogspot.com/ ) (menggunakan ID 973089 saya sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan group kami.

untuk menjadi ahli, boleh terus sms/whatApp saya di 012-2042462 / 011-14341868 (Linda)
.

BAGAIMANA HENDAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI ATAU PENGEDAR SHAKLEE

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (973089 ) sebagai sponsor/upline.

YURAN KEAHLIAN SHAKLEE

Yuran pendaftaran hanya sebanyak RM65 untuk seumur hidup (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan jika anda ingin member kit tersebut di pos kepada anda,tambahan RM10 dikenakan untuk kos pengeposan.Jumlahnya keseluruhan ialah sebanyak RM75 sahaja (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

TAK PERLU MAINTAIN POINT DALAM SHAKLEE

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu untuk dapatkan bonus. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase

TAK WAJIB MEMBUAT PEMBELIAN SETIAP BULAN UNTUK MAINTAIN KEAHLIAN?

Betul, tidak perlu maintain point atau membuat belian setiap bulan.


APA YANG DIPERLUKAN SEKIRANYA SAYA NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE SENDIRI DI BRANCH?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya  (973089

0 comments:

Post a Comment