Tuesday 17 June 2014

Vivix ajaib ubat pelbagai kecantikan kanser


Assalamualaikum & selamat pagi semua....

Tahukah & sedarkah kita yang setiap hari kita sentiasa di kelilingi oleh masalah-masalah kesihatan? Rata-rata rakyat Malaysia kini mempunyai tahap kesihatan yang amat rendah. Muda-muda lagi sudah mempunyai penyakit yang agak berisiko tinggi. 

Ini di sebabkan kita sendiri yang tidak menjaga & mengawal cara pengambilah diet seharian. Pengambilan kandungan gula, lemak, karbohidrat yang tidak terkawal mampu mengundang banyak masalah kepada kita di kemudian hari..

Bercerita mengenai penyakit, secara automatiknya kena pasti teringatkan ubat. Memang dah menjadi lumrah apabila sakit, kita akan mendapatkan ubat untuk menyembuhkannya. Persepsi ini salah sama sekali. Seharusnya kita mencari penawar selain ubat kerana ubat mempunyai kesan sampingan yang amat buruk terhadap badan kita. 

Untuk mengatasi masalah-masalah yang agak kronik kita boleh mencuba VIVIX SHAKLEE yang di anggap sebagai tonik ajaib. Bukan sekadar untuk membantu menyembuhkan pelbagai penyakit, malahan ia adalah penemuan terhebat untuk anti penuaan!!!

Vivix shaklee merupakan supplement @ makanan tambahan anti-penuaan yang terbaik didunia yang di bangunkan selepas melakukan penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Kajian makmal menunjukkan ramuan yang terdapat di dalam vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selullar.


4 MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR

1. KEROSAKAN DNA~ VIVIX AKAN MEMBANTU MELINDUNGI & MEMPERBAIKI SELLULAR DNA

2. PENGAWALAN GENETIK~ VIVIX AKAN MEMBANTU MENGAKTIFKAN SATU PENGAWALAN GENETIK UTAMA YANG MENOLONG MELAMBATKAN PENUAAN TAHAP SELLULAR

3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL~ VIVIX MEMBANTU MENGGALAKAN BIOGENESIS (PEMBENTUKAN BARU) MITOCHONDRIA UNTUK MENINGKATKAN TAHAP TENAGA DI DALAM SEL

4. PENIMBUNAN PROTIN AGE~VIVIX ADALAH 10X LEBIH KUAT DARI RESVERATROL ( KANDUNGAN UNIK DALAM ANGGUR "muscadine" UNTUK MELAMBATKAN PEMBENTUKAN PROTIN AGE

KHASIAT VIVIX YANG LAIN

1.Membantu dalam mengahalang kanser
2. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
3. Membantu menyokong kesihatan sendi
4. Membantumeningkatkan sistem imun
5. Membantu mengurangkan berat badan
6. Membantu meningkatkan kesihatan mata
7. Membantu mengurangkan insiden penyakit Alzheimer
8. Menyokong kesihatan menyeluruh


0 comments:

Post a Comment